Turiştii reclamă, cel mai adesea la ANPC,  că au fost păcăliţi, că au plătit pentru pachete turistice de mii de euro de care nu au mai beneficiat, că serviciile găsite la locurile de cazare nu s-au ridicat la nivelul celor din ofertă, dar şi reclame înşelătoare de tipul „pentru tine gratuit”.

Au fost cazuri în care turiştii plecaţi în diferite zone turistice, cu pachete de servicii achitate integral la agenţia de turism din România, au suportat pe cheltuiala proprie, cazarea şi întoarcerea în ţară, deoarece firma din România a intrat în insolvenţă.

Este cazul unei excursii circuit, Anglia-Scoţia-Irlanda, de 11 zile, contractată de doi clujeni la preţul de 1.085 de euro/persoană, de la o agenţie detailistă din Cluj-Napoca. Excursia nu s-a mai efectuat din cauza ca firma tour-operatoare din Bucureşti a intrat in insolventa. Agenţia de la Cluj a refuzat să returneze clienţilor suma de 2.174 de euro, astfel că aceştia s-au adresat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj, care a dispus restituirea banilor şi amendarea firmei cu 5.000 de lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.